Regulamin obowiązuje od 16.12.2021r.
I. WSTĘP
- Regulamin dotyczy sprzedaży Rezerwacji i Karnetów na Wydarzenia organizowane przez Konrad Kędzior, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Art Wedding Konrad Kędzior, ul. Cieszyńska 140, 43-300 Bielsko-Biała, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, posługującą się NIP: 547 21 51 683, która świadczy usługi związane z organizacją i zapewnieniem realizacji wydarzeń w formie zajęć, warsztatów, koncertów, prelekcji oraz wykładów.
- W regulaminie zawarte zostały informacje m.in. o organizatorze, o sposobie zawarcia umowy, formie płatności, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
II. DEFINICJE
- Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży Rezerwacji i Karnetów na Wydarzenia
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Systemie sprzedaży rezerwacji w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu w Systemie sprzedaży rezerwacji w zakresie związanym z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup w Systemie sprzedaży rezerwacji nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Rezerwacja- rezerwacja uczestnictwa w Wydarzeniu
- Karnet – rezerwacja uczestnictwa w cyklu Wydarzeń, takich samych Wydarzeń, odbywających się cyklicznie, o stałych porach, przez okres 3 miesięcy
- Wydarzenie – wydarzenie prowadzone w formie zajęć, warsztatów, koncertów, prelekcji lub wykładów, organizowane przez Organizatora, przedstawione na https://akukubawialnia.nakiedy.pl/ i opisane na poszczególnych wydarzeniach zamieszczonych na profilu Organizatora https://www.facebook.com/AKUKU-zabawa-naturalnie-104099144710010 w zakładce „wydarzenia”
- Organizator – Konrad Kędzior prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Art Wedding Konrad Kędzior, ul. Cieszyńska 140, 43-300 Bielsko-Biała, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, posługująca się NIP: 547 21 51 683
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu Rezerwacji i Karnetów w Systemie sprzedaży rezerwacji
- System sprzedaży rezerwacji -system sprzedaży rezerwacji działający pod adresem https://akukubawialnia.nakiedy.pl/
III. POSTANOWIENIA WPROWADZAJĄCE
- Regulamin dotyczy sprzedaży Rezerwacji i Karnetów na Wydarzenia organizowane przez Organizatora.
- Rezerwacja uprawnia jedno dziecko do uczestnictwa w Wydarzeniu, które zostało określone w Rezerwacji, w terminie wskazanym w Rezerwacji, przez czas trwania Wydarzenia.
- Karnet uprawnia jedno dziecko do uczestnictwa w cyklu Wydarzeń, które zostały wskazane w Karnecie przez okres 3 miesięcy od dnia pierwszego Wydarzenia. W Karnecie widnieje rodzaj, data i godzina oraz czas trwania każdego Wydarzenia, w którym Klient może wziąć udział.
- Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest okazanie potwierdzenia ważnej Rezerwacji lub Karnetu przed rozpoczęciem Wydarzenia.
IV. SYSTEM SPRZEDAŻY REZERWACJI
Za pośrednictwem Systemu sprzedaży rezerwacji https://akukubawialnia.nakiedy.pl/ Organizator prowadzi sprzedaż Rezerwacji i Karnetów na Wydarzenia uwidocznione w Systemie sprzedaży rezerwacji.
V. WARUNKI TECHNICZNE
- By skorzystać z Systemu sprzedaży rezerwacji nie trzeba spełniać szczególnych warunków technicznych. Wystarczające jest:
- posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, standardowym systemem operacyjnym i przeglądarką internetową oraz
- posiadanie aktywnego adresu e-mail oraz
- posiadanie konta bankowego umożliwiającego dokonanie płatności za pośrednictwem płatności elektronicznej Przelewy24.pl.
VI. PŁATNOŚĆ
- Rezerwacje i Karnety są płatne. Klient jest zobowiązany do zapłaty zadatku za Rezerwację lub Karnet w trakcie składania zamówienia za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
- W razie odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, zadatek podlega zwrotowi, zgodnie z pkt. VIII ust. 7 Regulaminu.
- W razie wykonania umowy – uczestniczenia w Wydarzeniu organizowanym przez Organizatora, zadatek podlega zaliczeniu na poczet zapłaty ceny za Rezerwację lub Karnet na Wydarzenie.
- Pozostała część ceny za Rezerwację lub Karnet jest płatna bezpośrednio przed Wydarzeniem, w miejscu Wydarzenia – gotówką lub kartą płatniczą.
- W razie odstąpienia od umowy przez Organizatora, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który wpłacił zadatek może żądać sumy odpowiadającej dwukrotności danego zadatku.
- Gdy niewykonanie umowy nastąpiło wskutek okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności albo za które ponoszą odpowiedzialność obie strony albo na skutek siły wyższej zadatek zostaje zwrócony, a obowiązek zapłaty sumy dwukrotnie wyższej odpada.
- Wszystkie ceny Wydarzeń w Systemie sprzedaży rezerwacji podane są w złotych polskich i są cenami brutto.
- Sposobem płatności zadatku przy zakupie Rezerwacji lub Karnetu jest płatność elektroniczna Przelewy24.pl.
- Płatności elektroniczne Przelewy24.pl są obsługiwane przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
VII. PROCES ZAKUPU
- Klient może dokonywać zakupu w Systemie sprzedaży rezerwacji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- By kupić Rezerwację lub Karnet należy złożyć zamówienie poprzez stronę internetową Systemu sprzedaży rezerwacji https://akukubawialnia.nakiedy.pl/
- Kolejno należy wybrać interesujące Klienta Wydarzenie lub serię Wydarzeń,
- Następnie wybrać godzinę wybranego Wydarzenia lub Wydarzeń,
- Później prawidłowo wypełnić dane Klienta niezbędne do realizacji sprzedaży: imię i nazwisko, adres e-mail i nr telefonu. Organizator nie jest zobowiązany do weryfikowania prawdziwości i poprawności danych podanych przez Klienta.
- Warunkiem zakupu jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie wątpliwości dotyczących regulaminu Klient może skontaktować się z Organizatorem.
- Następnie zostaje wyświetlone podsumowanie i należy kliknąć przycisk „dodaj do koszyka”
- Po kliknięciu przycisku „zarezerwuj i zapłać online” Klient zostanie przekierowany do systemu płatności elektronicznej Przelewy.24.pl
- Po skutecznym dokonaniu płatności zadatku Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Systemu sprzedaży rezerwacji. Z tą chwilą uważa się umowę sprzedaży Rezerwacji lub Karnetu za zawartą pomiędzy Klientem a Organizatorem.
- Po skutecznym dokonaniu płatności na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie Rezerwacji lub Karnetu.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, gdy uczestniczył w Wydarzeniu, na które kupił Rezerwację i gdy został poinformowany przed udziałem w Wydarzeniu, że po wzięciu udziału w Wydarzeniu utraci prawo odstąpienia od umowy. [zgodnie z art. 38 pkt 1) ustawy o prawach konsumenta tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287)]
- Mimo, iż art. 38 pkt 12) ustawy o prawach konsumenta wyłącza prawo do odstąpienia od umowy zakupu biletu na wydarzenie rozrywkowe, sportowe lub kulturalne (od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi) to na podstawie niniejszego regulaminu Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy zakupu Rezerwacji lub Karnetu na Wydarzenie rozrywkowe, sportowe lub kulturalne organizowane przez Organizatora w terminie do 24 godzin przed planowanym Wydarzeniem, na które została kupiona Rezerwacja lub Karnet – bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta musi poinformować Organizatora o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez wiadomość e-mail do Organizatora na adres: hello@akukubawialnia.pl.
- Po otrzymaniu decyzji o odstąpieniu, Organizator prześle Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, na adres- email, z którego wysłano decyzję o odstąpieniu – potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia stanowi załącznik nr 1 i znajduje się poniżej Regulaminu.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Organizator zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Organizator został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie żądał wykonania Usługi przed upływem terminu do odstąpienia umowy, a po zgłoszeniu takiego żądania wykonuje prawo odstąpienia od umowy, to w takim wypadku Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zapłaty kwoty proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych do chwili poinformowania Organizatora o odstąpieniu od umowy.
IX. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Klienta przetwarzanych w związku z realizacją Umowy jest Organizator.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem www.akukubawialnia.pl
X. SPOSOBY KONTAKU
- Klient może skontaktować się z Organizatorem:
- W siedzibie Organizatora przy ul. Cieszyńskiej 140, 43-300 Bielsko-Biała
- Poprzez wiadomość e-mail – adres e-mail Organizatora hello@akukubawialnia.pl,
- Poprzez wiadomość prywatną na portalu facebook Organizatora: https://www.facebook.com/AKUKU-zabawa-naturalnie-104099144710010
- Organizator może kontaktować się z Klientem poprzez wiadomości e-mail na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie – pod wskazanym przez Klienta nr telefonu.
XI. REKLAMACJA I POZASĄDOWE SPOSOBY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji związanej z zakupem Rezerwacji lub Karnetu. Może się to odbyć w następujących formach:
- Pocztą tradycyjną – listem: Art Wedding Konrad Kędzior, ul. Cieszyńska 140, 43-300 Bielsko-Biała
- Pocztą elektroniczną – wiadomością e-mail: hello@akukubawialnia.pl, wpisując w temat wiadomości: REKLAMACJA.
- Organizator ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
- Konsument może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Organizatorem.
- Konsument może skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Organizatorem.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad i trybu procedury mediacji Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Regulamin jest integralną częścią Umowy zawieranej między Klientem a Organizatorem.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie dokonania zakupu przez Klienta.
- Umowa zawarta jest w języku polskim.
- Wszystkie nazwy Wydarzeń używane są w celach informacyjnych.
Załącznik nr 1